Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Η Κίνα κατακτά τους αιθέρες - Παρουσίαση του πρώτου επιβατικού αεροσκάφους


i kina katakta tous aitheres parousiasi tou protou epivatikou aeroskafous video
Η Κίνα τώρα βάζει στόχο την κατάκτηση των αιθέρων. Ο ασιατικός γίγαντας φαίνεται αποφασισμένος να αναπτύξει τον τομέα της αεροναυπηγικής και να αποκτήσει μια θέση αντάξια του μεγέθους της πλάι στους κολοσσούς, Boeing και Αirbus και το πρώτο βήμα έγινε με την παρουσίαση του πρώτου επιβατικού αεροσκάφους.
Το C919, το μακρόστενο, δικινητήριο τζετ, μήκους 39μ και με δυνατότητα φιλοξενίας 168 επιβατών αποκαλύφθηκε με κάθε μεγαλοπρέπεια τη Δευτέρα όταν μια βαριά κόκκινη κουρτίνα, πίσω από τη οποία «κρυβόταν», παραμέρισε για να κάνει την εμφάνισή του το αεροσκάφος.
Το «καμάρι» της Κίνας που έχει εμβέλεια 5.555χιλ αναμένεται να εκτελέσει την πρώτη του δοκιμαστική πτήση το 2016 ενώ στόχος της κατασκευάστριας εταιρείας- πρόκειται για την κρατική Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC) με έδρα τη Σαγκάη- είναι να ανταγωνιστεί τα A320 της Airbus και 737 της Boeing στην αγορά αεροπλάνων μονού διαδρόμου.
Η κατασκευή του αεροσκάφους ξεκίνησε το 2008 ενώ βάσει του νέου χρονοδιαγράμματος- αφού τα προηγούμενα deadline δεν κατέστη εφικτό να τηρηθούν- αναμένεται να κάνει τις πρώτες εμπορικές πτήσεις του το 2019.
Σημειώνεται πως η κατασκευάστρια εταιρεία έχει ήδη δεχθεί περισσότερες από 517 παραγγελίες από συνολικά 21 πελάτες που όμως στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι κινεζικές εταιρείες και ως ένα βαθμό ελέγχονται από το κράτος.
Για την κατασκευή του αεροσκάφους η COMAC αναγκάστηκε να απευθυνθεί σε δυτικές εταιρείες για την αγορά συστημάτων όπως στις Honeywell, Rockwell Collins και Hamilton Sunstrand ενώ οι κινητήρες κατασκευάζονται από την κοινοπραξία της General Electric- και την γαλλική Safran.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Boeing, η ζήτηση για επιβατικά αεροπλάνα στην Κίνα τις επόμενες δύο δεκαετίες θα φτάσει τα 5.580 τζετ συνολικού κόστους 780 δισ. δολαρίων.
Στην Κίνα δραστηριοποιείται ακόμη μια κρατική εταιρεία που έχει κατασκευάσει ένα αεροπλάνο 78 έως 90 θέσεων για εσωτερικές πτήσεις, το ARJ, το οποίο στοχεύει να ανταγωνιστεί μοντέλα της βραζιλιάνικης Embraer και της καναδικής Bombardier. Όμως δεν έχει ακόμη ολοκληρώσει τις δοκιμές και δεν έχει λάβει την απαραίτητη πιστοποίηση για πτήσεις στις ΗΠΑ.
C919 

C919 1 

C919 3 

C919 4
Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε την διαδικασία κατασκευής του C919 σε μόλις...140 δευτερόλεπτα.

Πηγή: huffingtonpost.gr

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Ισχυρίζονται ότι βρήκαν τελικά το τρένο με τους 30 τόνους χρυσού; (φωτό & βίντεο)

 
 Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται τους τελευταίους μήνες η προσπάθεια εντοπισμού του θρυλικού τρένου των Ναζί, το οποίο εικάζεται ότι περιέχει τόνους χρυσού, πολύτιμους λίθους και έργα ανεκτίμητης αξίας.

Στο κυνήγι του συγκεκριμένου θησαυρού, έχουν επιδοθεί από τον περασμένο Αύγουστο χρυσοθήρες από όλο τον κόσμο, με στόχο να ανακαλύψουν πρώτοι το «χρυσό τρένο» στην Πολωνία. Το έναυσμα για αυτές τις έρευνες έδωσαν δύο κυνηγοί θησαυρών, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι βρίσκονται τα ίχνη του τρένου με το πολύτιμο φορτίο, που βρίσκεται καλά κρυμμένο στις μυστικές καταβόθρες του σιδηροδρομικού δικτύου της πόλης Walbrzych, από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Οι δύο άνδρες, οι οποίοι αρχικά είχαν ζητήσει να διατηρηθεί η ανωνυμία τους προς χάρη της έρευνας, έσπασαν τη σιωπή τους και εμφανίστηκαν σε τηλεοπτικό δίκτυο της Πολωνίας.



Μετά από αυτή την ανακοίνωση, οι τοπικές αρχές ανέφεραν ότι ερευνούν την υπόθεση, ενώ οι επισκέπτες ευελπιστούν να πάρουν ένα μέρος από τα λάφυρα ή τουλάχιστον να γίνουν μάρτυρες μίας πιθανώς εκπληκτικής ιστορικής ανακάλυψης.

Οι δύο χρυσοθήρες, ένας Γερμανός και ένας Πολωνός, έχουν απευθυνθεί ήδη σε δικηγόρο προκειμένου να διαπραγματευτούν με τις Αρχές για το 10% των ευρέτρων για το τρένο και το περιεχόμενό του, ενώ επεσήμαναν ότι μόνο όταν εξασφαλίσουν την αμοιβή τους γραπτώς θα αποκαλύψουν το μέρος όπου βρίσκεται. 

Στο μεταξύ, τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι το όχημα μπορεί να περιέχει μέχρι και 30 τόνους χρυσού, καθώς και διαμάντια, άλλα πετράδια και βιομηχανικό εξοπλισμό.
Το θωρακισμένο τρένο είναι γεμάτο με θησαυρούςΣύμφωνα με τον τοπικό μύθο, ένα θωρακισμένο τρένο γεμάτο με θησαυρούς ξεκίνησε από τη γερμανική πόλη Breslau (Wroclaw στην Πολωνία) και οδηγήθηκε μέσα από ένα τούνελ σε μία πλαγιά λόφου κοντά σε μεσαιωνικό κάστρο της περιοχής, καθώς ο Κόκκινος Στρατός πλησίαζε και οι σύμμαχοι διεξήγαγαν εναέριες επιδρομές κατά τις τελευταίες μέρες του πολέμου. Λέγεται ευρέως ότι οι Ναζί έκρυψαν τα λάφυρα -η πλειοψηφία των οποίων είχαν κλαπεί από οικογένειες Εβραίων- στο τέλος του πολέμου, αφού δεν υπήρχε κανένας τρόπος να τα μεταφέρουν δυτικά.



Από τις 27 Αυγούστου, ο στρατός της Πολωνίας, αναγκάστηκε να αναλάβει δράση, μετά τον κίτρινο πυρετό που δημιουργήθηκε γύρω από αυτόν τον θρύλο.

Η αποκάλυψη ότι το τρένο βρίσκεται μέσα σε μια σφραγισμένη στοά οδήγησε δεκάδες επίδοξους δισεκατομμυριούχους στην περιοχή. Έτσι λοιπόν οι Αρχές φυλάσσουν το μέρος.



Αξιωματούχοι του δήμου Walbrzych δήλωσαν ότι το τρένο όντως βρίσκεται μέσα στο σφραγισμένο από το 1945 τούνελ, όμως το πιθανότερο είναι να μην περιέχει κάτι περισσότερο από πολεμικό εξοπλισμό.

Επίσης, ο αντιδήμαρχος της πόλης, ξεκαθάρισε ότι όταν και αν ανασυρθεί το τρένο, αυτό θα ανήκει εξ ολοκλήρου στο πολωνικό δημόσιο.
Στις 4 Σεπτεμβρίου, οι δύο κυνηγοί θησαυρών που ισχυρίζονται ότι εντόπισαν το τρένο, προσχώρησαν σε συνέντευξη τύπου. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας τους έδωσαν στη δημοσιότητα μια εικόνα από ραντάρ, από το σημείο που επικεντρώνουν τις έρευνές τους, στην οποία εμφανίζεται μια υπόγεια σήραγγα έκτασης 50 μέτρων. 


Ειδικότερα, ο Πολωνός Πιοτρ Κόπερ και ο Γερμανός Άντρεας Λίχτερ, εμφανίστηκαν στο πολωνικό κανάλι TVP και υποστήριξαν ότι έχουν βάσιμα στοιχεία ότι έχουν εντοπίσει το τρένο, τα ίχνη του οποίου χάθηκαν πριν από 70 χρόνια.
 «Το βρήκαμε με δική μας έρευνα και βασιζόμενοι σε ιστορικές μαρτυρίες» είπαν χαρακτηριστικά.Οι δύο άνδρες είναι συνιδιοκτήτες της εταιρίας SC XYZ, η οποία ειδικεύεται στη χαρτογράφηση σηράγγων και υπόγειων τούνελ καθώς και την ανίχνευση μετάλλου. Παρουσίασαν μια εικόνα που ελήφθη από ραντάρ τεχνολογίας FMCW, στην οποία φαίνεται ένας υπόγειος άξονας έκτασης 50 μέτρων. Σε αυτόν διακρίνουν μεταλλικά στοιχεία που πιθανώς ανήκουν στο χαμένο τρένο.
Στις 28 Σεπτεμβρίου,οι ένοπλες δυνάμεις της Πολωνίας ανακοίνωσαν ότι ξεκίνησαν μια έρευνα στο έδαφος του Βάλμπζιχ, στα νοτιοδυτικά της χώρας, όπου σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες ενδέχεται να είναι θαμμένο ένα τρένο των Ναζί γεμάτο με πολύτιμους θησαυρούς.



«Ο στόχος μας είναι να διαπιστώσουμε αν υπάρχουν επικίνδυνα υλικά στην περιοχή αυτή», ανέφερε στους δημοσιογράφους ο συνταγματάρχης Αρτούρ Τάλικ, ο επικεφαλής των ερευνών στις οποίες μετέχουν και ειδικοί πυροτεχνουργοί.



Ο έπαρχος της περιοχής, Τόμας Σμόλαρζ, διευκρίνισε ότι οι αποφάσεις που αφορούν τη συνέχιση των ερευνών θα ληφθούν αφού προηγουμένως διαπιστωθεί κατά πόσο είναι ασφαλής η περιοχή αυτή.
Οι δύο χρυσοθήρες πάντως,υποστηρίζουν ότι έχουν ανακαλύψει ένα θωρακισμένο τρένο, μήκους 98 μέτρων, θαμμένο σε βάθος 8-9 μέτρωνΟι δύο χρυσοθήρες πάντως,υποστηρίζουν ότι έχουν ανακαλύψει ένα θωρακισμένο τρένο, μήκους 98 μέτρων, θαμμένο σε βάθος 8-9 μέτρων. Οι πολωνικές αρχές συνεχίζουν να εκφράζουν σκεπτικισμό όσον αφορά την ύπαρξη του τρένου, ωστόσο προσπαθούν να επαληθεύσουν τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται.

Ένας άλλος ερευνητής, ο Πολωνός Κριστόφ Σπακόφσκι, υποστηρίζει ότι έχει ανακαλύψει δύο σιδηροδρομικές σήραγγες και ένα υπόγειο συγκρότημα που είχαν κατασκευάσει οι Γερμανοί στην περιοχή κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου προκειμένου να στεγαστεί εκεί το γενικό επιτελείο του Χίτλερ. Οι σήραγγες και οι αίθουσες σκάφτηκαν στον βράχο και συνδέονται η μία με την άλλη. Οι είσοδοι στη συνέχεια καταστράφηκαν με ελεγχόμενες εκρήξεις προκειμένου να σβηστούν όλα τα ίχνη.

Οι μυστήριες φωτογραφίες που δημοσιεύει εφημερίδα της Ολλανδίας

Στις 23 Οκτωβρίου,η Ολλανδική εφημερίδα «De Telegraaf», προχώρησε στη δημοσίευση κάποιων φωτογραφιών, οι οποίες δείχνουν (όπως ισχυρίζεται η εφημερίδα) ένα τρένο των Ναζί με φορτίο σε τούνελ της Πολωνίας.


Το ρεπορτάζ αναφέρει πως οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν στις 5 Σεπτεμβρίου αλλά δεν εμφανίζει την πηγή των φωτογραφιών. Παράλληλα η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας, επισημαίνει πως οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καθαρές, ενώ πιθανολογεί πως τις τράβηξαν επίδοξοι χρυσοθήρες στην Πολωνία.Το υλικό αυτό κυκλοφόρησε και στα social networks.Tώρα, δημοσιογράφοι, χρυσοθήρες αλλά και ειδικοί, προσπαθούν να αναλύσουν τις φωτογραφίες αυτές, προκειμένου να μπορέσουν να βγάλουν περισσότερα συμπεράσματα όσον αφορά στην αυθεντικότητά τους.



(Σύμφωνα με τους ειδικούς που επικαλείται η εφημερίδα,το συγκεκριμένο τρένο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες ονομάζεται «Panzerzug»  από το Τρίτο Ράιχ)





Πληροφορίες από: telegraaf.nl/argunners.com/ liveleak.com 

 Tου Χρήστου Μαζάνη

zougla.gr

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Νόαμ Τσόμσκι : H Eλλάδα θα διαλυθεί! - Επανέρχεται ο Νόαμ Τσόμσκι και με δηλώσεις του σε Ρώσικα μέσα ενημέρωσης λέει κάτι ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ

Εάν θα πρέπει αυτές οι δηλώσεις – εκτιμήσεις να μας προβληματίσουν και να αφυπνιστούμε θα το κρίνεται εσείς διαβάζοντας και αξιολογώντας τις δηλώσεις του μεγάλου φιλοσόφου.  

«Η Ευρωπαϊκή Eνωση, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το ΔΝΤ ασχολούνται με το να καταστρέψουν την Ελλάδα και υπάρχει σχέδιο για αυτό.
Βέβαια, για να είμαστε ειλικρινείς, και η Ελλάδα από μόνη της έχει πολλά εσωτερικά προβλήματα. Αυτά που προτείνει η τρόικα, όμως, κάνει αυτά τα προβλήματα πολύ χειρότερα και αδύνατον να λυθούν. Σχεδιάζουν και προτείνουν πολιτικές οι οποίες δεν οδηγούν στην οικονομική ανάπτυξη και στη λύση του προβλήματος και γι’ αυτό όσο προχωρούν τα μέτρα θα φέρνουν λιγότερη ελπίδα και άραμεγαλύτερη απελπισία στον κόσμο» επισημαίνει ο κορυφαίος αμερικανός διανοητής Νόαμ Τσόμσκι.
Η συνέντευξη του πριν λίγα χρόνια στο ΒΗΜΑ ήταν αποκαλυπτική ενώ οι δηλώσεις του στα Ρωσικά μέσα πριν λίγα 24ωρα κρούουν το κώδωνα του κινδύνου σε ότι αφορά τα συνολικά σχέδια της Δύσης.«Αυτό που ονομάζουν “αγορές”, δεν είναι κάτι ακαθόριστο. Είναι οι μεγάλες τράπεζες σε παγκόσμιο επίπεδο. Γερμανικές, γαλλικές και εμμέσως αμερικανικές τράπεζες. Η τραπεζική κοινότητα, λοιπόν, είναι…..…. αυτή που θέλει να αποπληρωθεί. Δεν τους ενδιαφέρει το τίμημα».
Έπαιρναν πάντα και παίρνουν ακόμη αυτό που θέλουν, αλλά το τελικό αποτέλεσμα ίσως είναι η καταστροφή της Ελλάδας. Η κατάσταση δεν είναι ανάλογη, αλλά υπάρχουν δύο παραδείγματα χωρών, όπως η Αργεντινή και η Ισλανδία, που δεν υπάκουσαν και πλέον πηγαίνουν καλά. Ωστόσο αυτές οι δύο χώρες είχαν το δικό τους νόμισμα, μπορούσαν να πουν “δεν δεχόμαστε τους νόμους του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος” και είχαν τη δυνατότητα να κινηθούν αλλιώς.
Η Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει ακριβώς αυτό, αφού δεν έχει το δικό της νόμισμα» τονίζει ο διανοητής και εκφράζει την ανησυχία του «Είναι το οικονομικό σύστημα “στυγνή ληστεία».«Οι οίκοι αξιολόγησης συμπληρώνουν ιδανικά το “γκανγκστερικό σύστημα”, αφού έχουν συνυπολογίσει, πριν από κάθε επένδυση, ότι αν κάτι δεν πάει καλά στη χώρα στην οποία γίνονται επενδύσεις, τότε θα αναλάβει τα χρέη η εκεί κυβέρνηση, δηλαδή οι φορολογούμενοι. Δηλαδή κάτι το οποίο αποτελεί σκάνδαλο, αυτοί το έχουν συμπεριλάβει στους υπολογισμούς τους! Γι’ αυτό και κάποιοι, πολύ λίγοι, ακόμη και μέσα σε αυτήν την κρίση, τα καταφέρνουν μια χαρά. O ρόλος των οίκων αξιολόγησης ενισχύθηκε από τη δεκαετία του ’70 και μετά, όταν το σύστημα πραγματικά απογειώθηκε και συγκεντρώθηκε τεράστιος πλούτος στα χέρια πολύ λίγων. Ολοι γνωρίζουν ότι οι ΗΠΑ είναι μια χώρα ανισοτήτων, αλλά αυτό που ίσως δεν είναι αντιληπτό είναι ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος αυτής της ανισότητας προέρχεται από το ένα τοις χιλίοις του πληθυσμού»

«Η Ελλάδα έχει μπει σε ένα παιχνίδι υπερβολικής σπατάλης για όπλα και αυτό έχει προκαλέσει μεγάλα προβλήματα στη χώρα, αφού ο προϋπολογισμός για τους εξοπλισμούς είναι πολύ μεγαλύτερος από όσο θα μπορούσε να αντέξει η οικονομία σας. Σκεφτείτε λίγο πρακτικά. 
Στην ακραία περίπτωση σοβαρής εμπλοκής μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας, η πιθανότητα να χρησιμοποιηθεί όλος αυτός ο στρατιωτικός εξοπλισμός και να φέρει αποτέλεσμα είναι σχεδόν μηδενική. 
Διότι απλώς η δύναμη της Τουρκίας είναι πολλαπλάσια ποσοτικά. Το λατρεύουν αυτό οι ΗΠΑ. Σχεδόν όλη η οικονομία των ΗΠΑ στηρίζεται στους εξοπλισμούς. Σκεφτείτε ότι επί Μπιλ Κλίντον η Τουρκία έγινε αναλογικά ο υπ’ αριθμόν ένα αγοραστής όπλων στον κόσμο μαζί με την Αίγυπτο και το Ισραήλ. Αυτός είναι και ένας πολύ βασικός λόγος για τον οποίο εξοπλίζουμε το Ισραήλ. 
Εκτός από το ότι το κάνουμε για να ευχαριστήσουμε το ισραηλινό λόμπι, τους εξοπλίζουμε για να τoυς χρησιμoποιήσουμε και ως “διαφημιστικό”, ως “teaser” για άλλες χώρες. 
Τα όπλα που αγοράζει το Ισραήλ δεν είναι καμία σοβαρή ποσότητα, αλλά μετά έρχεται η Σαουδική Αραβία και λέει ότι θέλει εκατονταπλάσια ποσότητα από τα ίδια όπλα. Αλλά, για να είμαστε δίκαιοι, δεν το κάνουν μόνο οι ΗΠΑ. Το κάνει και η Βρετανία».
«Οι φρικαλεότητες της Τουρκίας έχουν γίνει και με την υποστήριξη των Ηνωμένων Πολιτειών, όπως αυτές που διέπραξε τη δεκαετία του ’90 στο νοτιοανατολικό της τμήμα εναντίον των Κούρδων, οι οποίοι είναι περίπου το ένα τέταρτο του πληθυσμού της. Μετά η Τουρκία πήρε μέρος και στον πόλεμο εναντίον της τρομοκρατίας»».
Ο διανοητής στρέφει τα πυρά του και στην ΕΚΤ λέγοντας «Ο ρόλος της ΕΚΤ είναι να εκπροσωπεί το συμβούλιο των προέδρων των εμπορικών τραπεζών, οι οποίες δίνουν δάνεια σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται να αγοράσουν τις ελληνικές υποδομές που θα ξεπουληθούν. 
Ετσι, η ΕΚΤ προσπαθεί να δημιουργήσει μια αγορά για τους πελάτες της. Είναι ο μόνος κοινός ευρωπαϊκός οικονομικός οργανισμός. Δεν υπάρχει άλλος κοινός νομοθετικός ή φορολογικός οργανισμός. Αυτό σημαίνει ότι η Ε.Ε. διοικείται από τους τραπεζίτες. Περνάει η δική τους αντίληψη για το πώς λειτουργεί η οικονομία.» και προσθέτει «Πιστεύουν ότι το όποιο δάνειο μπορεί να αποπληρωθεί μόνο κόβοντας τους μισθούς. 
Αυτό κάνουν και στην Ελλάδα και έτσι ενισχύουν τη μετανάστευση. Είναι η ίδια πολιτική που ακολουθήθηκε και τη δεκαετία του 1920 και οι θεωρίες που απορρίφθηκαν από τον Τζον Μέιναρντ Κέινς. Ολα σήμερα υποτάσσονται στη νεοφιλελεύθερη ιδεολογία των γερμανικών και γαλλικών τραπεζών».
«Η ΕΚΤ έχει τη νεοφιλελεύθερη ιδεολογία της μείωσης των μισθών για την αποπληρωμή των χρεών και της αύξησης των επιτοκίων, ώστε αυτά να γίνεται αδύνατο να αποπληρωθούν. Και όλο αυτό μέχρι να αναγκαστούν οι Ελληνες να δουλεύουν σχεδόν τσάμπα, άρα να μην μπορούν να αποπληρώσουν το χρέος.» λέει ο Τσόμσκι και δηλώνει απαισιόδοξος στη περίπτωση κάποια χώρα να καταφέρει να επανακτήσει τον έλεγχο απο το χρηματοπιστωτικό σύστημα λέγοντας «για παράδειγμα, οι πολιτικοί των Βαλτικών Χωρών έχουν μεταφέρει τις προεκλογικές συζητήσεις από τα οικονομικά θέματα στις εθνικιστικές ταυτότητες. 
Εχουν στρέψει τους Λιθουανούς ή τους Λετονούς και τους Εσθονούς εναντίον των Ρώσων. 
Ετσι, οι λαοί δεν ασχολούνται με τον νεοφιλελευθερισμό και δεν αντιλαμβάνονται τι φταίει για τη μετανάστευση.».
«Μοιάζει σαν η Ελλάδα να παραδόθηκε έπειτα από μια στρατιωτική επέμβαση, η οποία έχει στόχο τα εδάφη σας, τα «ασημικά» σας, αλλά και τον δημόσιο τομέα. Το δίλημμα ήταν «παραδοθείτε τώρα, διότι αργότερα θα είναι χειρότερα». Ετσι, ο Τσίπρας παραδόθηκε ολοκληρωτικά.
Ωστόσο, όπως του έλεγαν ο Βαρουφάκης και ο Αμερικανός σύμβουλός του, Τζέιμς Γκαλμπρέιθ, δεν ήταν τόσο δύσκολο να βγείτε από το ευρώ. Θα υπήρχε μια μεταβατική περίοδος, στη διάρκεια της οποίας η ελληνική κυβέρνηση θα έπρεπε να αναλάβει τον έλεγχο των τραπεζών που θα κατέρρεαν. Η ανάληψη αυτού του ελέγχου δεν είναι καθόλου κακή ιδέα.
Εάν η κυβέρνηση το είχε κάνει και τις είχε εθνικοποιήσει, τότε θα είχε εξασφαλίσει τα μέσα πληρωμής κατά τη διάρκεια μετάβασης και έτσι θα έσωζε τον δημόσιο τομέα, τις συντάξεις και την περιουσία της χώρας. Επρεπε να πει «εάν δεν καταλήξουμε σε συμφωνία, θα αποκηρύξουμε το χρέος προς το ΔΝΤ, την ΕΚΤ και την τρόικα.»
Το κόστος ζωής θα αυξηθεί για τους Έλληνες περί το 30%, οι φόροι θα αυξηθούν επιπλέον γύρω στο 20% και το στύψιμο αυτό θα αναγκάσει σχεδόν το ένα πέμπτο του πληθυσμού να μεταναστεύσει πολύ γρήγορα.
Πρόθεση της Ευρώπης είναι να συντρίψει παντελώς την Ελλάδα.
Ισως και ένα εκατομμύριο Έλληνες εργάτες θα αναγκαστούν να πάνε στη Γερμανία και σε άλλες χώρες και θα συμβάλουν στην πτώση των μισθών πανευρωπαϊκά. Είναι ένας ταξικός πόλεμος ενάντια στους εργαζόμενους της Ευρώπης.»