Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Βαρουφάκης: Η κατάσταση στην Ελλάδα θα επιδεινωθεί τους επόμενους έξι μήνες

Βαρουφάκης: Η κατάσταση στην Ελλάδα θα επιδεινωθεί τους επόμενους έξι μήνες
Επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα μέσα στους επόμενους έξι μήνες, εξαιτίας των όρων που επέβαλαν στη χώρα οι πιστωτές υπό τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, «ο οποίος γνωρίζει ότι αυτό το πρόγραμμα είναι καταδικασμένο να αποτύχει», προέβλεψε ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, μιλώντας στη Βιέννη σε Αυστριακούς δημοσιογράφους.
Κατά τη χθεσινοβραδινή (σσ 4 Νοεμβρίου 2015) διάλεξή του και τη συζήτηση με το κοινό στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Βιέννης με τη συμμετοχή πολλών εκατοντάδων επισκεπτών - την οποία διοργάνωσε το «Φόρουμ Μπρούνο Κράισκι για τη Διεθνή Πολιτική», που φέρει το όνομα του ιστορικού καγκελάριου της Αυστρίας, Μπρούνο Κράισκι - ο πρώην υπουργός είχε ασκήσει έντονη κριτική στην πολιτική αντιμετώπισης της κρίσης από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Κατά την άποψη του, την οποία διατύπωσε σήμερα στους δημοσιογράφους, οι θεσμοί της ΕΕ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν ενδιαφέρονται να σταθεροποιήσουν την ελληνική οικονομία αλλά να καθυποτάξουν εκείνους που τολμούν και αμφισβητούν την αυθεντικότητα της «τρόικα».
Αυτό φαίνεται για παράδειγμα στη συμφωνία με την κυβέρνηση, η οποία καλείται να υποχρεώσει τις επιχειρήσεις στην προκαταβολή μέσα στο Νοέμβριο φόρων για ολόκληρο το 2016, κάτι που, όπως ισχυρίστηκε, κάνει κάποιος μόνο με μία χώρα με κατεστραμμένη οικονομία που θέλει να την οδηγήσει σε κατάρρευση.
Ο ίδιος θεωρεί πως η Ελλάδα έχει τις παράπλευρες απώλειες από τη διαμάχη που υποβόσκει εδώ και καιρό ανάμεσα στη Γερμανία και στη Γαλλία για τον προσανατολισμό μιας κοινής οικονομικής πολιτικής.
Στη διάλεξή του στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, ο Γιάνης Βαρουφάκης κατήγγειλε τους θεσμούς της ΕΕ ότι απέτυχαν μετά το 2008 να προστατεύσουν τις χώρες-μέλη της.
«Μια Ευρωπαϊκή Ένωση θα ήταν μια καταπληκτική ιδέα, όμως δεν υπάρχει», ενώ «το κοινό νόμισμα ακολουθεί το μότο των Βουρβόνων, οι οποίοι τίποτε δεν έμαθαν και τίποτε δεν ξέχασαν», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο πρώην υπουργός Οικονομικών ανέφερε ότι η θητεία του από τις αρχές του 2015 έως τον περασμένο Ιούλιο υπήρξε δύσκολη και το τέλος της ήταν για τον ίδιο «τραυματικό», ωστόσο υπήρξε επιτυχία του ότι «τώρα οι άνθρωποι γνωρίζουν πως η Ευρωζώνη δεν κρατά πρωτόκολλα για τις συνεδριάσεις της, ενώ οι Ευρωπαίοι πρέπει να γνωρίζουν ότι η οικονομία τους κυβερνάται από μια μυστική εταιρεία».
Τέλος, κατά τη διάλεξή του, κάλεσε σε μια νέα συμμαχία των Αριστερών στην Ευρώπη, σημειώνοντας πως πρέπει να υπάρξει ένας πανευρωπαϊκός διάλογος για νέους δρόμους της συμβίωσης, και σε αυτόν το διάλογο μπορεί να συμμετάσχει ο καθένας, ανεξάρτητα σε ποιο κόμμα ή σε ποια κοινωνική ομάδα και αν ανήκει.

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Η Κίνα κατακτά τους αιθέρες - Παρουσίαση του πρώτου επιβατικού αεροσκάφους


i kina katakta tous aitheres parousiasi tou protou epivatikou aeroskafous video
Η Κίνα τώρα βάζει στόχο την κατάκτηση των αιθέρων. Ο ασιατικός γίγαντας φαίνεται αποφασισμένος να αναπτύξει τον τομέα της αεροναυπηγικής και να αποκτήσει μια θέση αντάξια του μεγέθους της πλάι στους κολοσσούς, Boeing και Αirbus και το πρώτο βήμα έγινε με την παρουσίαση του πρώτου επιβατικού αεροσκάφους.
Το C919, το μακρόστενο, δικινητήριο τζετ, μήκους 39μ και με δυνατότητα φιλοξενίας 168 επιβατών αποκαλύφθηκε με κάθε μεγαλοπρέπεια τη Δευτέρα όταν μια βαριά κόκκινη κουρτίνα, πίσω από τη οποία «κρυβόταν», παραμέρισε για να κάνει την εμφάνισή του το αεροσκάφος.
Το «καμάρι» της Κίνας που έχει εμβέλεια 5.555χιλ αναμένεται να εκτελέσει την πρώτη του δοκιμαστική πτήση το 2016 ενώ στόχος της κατασκευάστριας εταιρείας- πρόκειται για την κρατική Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC) με έδρα τη Σαγκάη- είναι να ανταγωνιστεί τα A320 της Airbus και 737 της Boeing στην αγορά αεροπλάνων μονού διαδρόμου.
Η κατασκευή του αεροσκάφους ξεκίνησε το 2008 ενώ βάσει του νέου χρονοδιαγράμματος- αφού τα προηγούμενα deadline δεν κατέστη εφικτό να τηρηθούν- αναμένεται να κάνει τις πρώτες εμπορικές πτήσεις του το 2019.
Σημειώνεται πως η κατασκευάστρια εταιρεία έχει ήδη δεχθεί περισσότερες από 517 παραγγελίες από συνολικά 21 πελάτες που όμως στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι κινεζικές εταιρείες και ως ένα βαθμό ελέγχονται από το κράτος.
Για την κατασκευή του αεροσκάφους η COMAC αναγκάστηκε να απευθυνθεί σε δυτικές εταιρείες για την αγορά συστημάτων όπως στις Honeywell, Rockwell Collins και Hamilton Sunstrand ενώ οι κινητήρες κατασκευάζονται από την κοινοπραξία της General Electric- και την γαλλική Safran.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Boeing, η ζήτηση για επιβατικά αεροπλάνα στην Κίνα τις επόμενες δύο δεκαετίες θα φτάσει τα 5.580 τζετ συνολικού κόστους 780 δισ. δολαρίων.
Στην Κίνα δραστηριοποιείται ακόμη μια κρατική εταιρεία που έχει κατασκευάσει ένα αεροπλάνο 78 έως 90 θέσεων για εσωτερικές πτήσεις, το ARJ, το οποίο στοχεύει να ανταγωνιστεί μοντέλα της βραζιλιάνικης Embraer και της καναδικής Bombardier. Όμως δεν έχει ακόμη ολοκληρώσει τις δοκιμές και δεν έχει λάβει την απαραίτητη πιστοποίηση για πτήσεις στις ΗΠΑ.
C919 

C919 1 

C919 3 

C919 4
Στο βίντεο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε την διαδικασία κατασκευής του C919 σε μόλις...140 δευτερόλεπτα.

Πηγή: huffingtonpost.gr

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Ισχυρίζονται ότι βρήκαν τελικά το τρένο με τους 30 τόνους χρυσού; (φωτό & βίντεο)

 
 Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται τους τελευταίους μήνες η προσπάθεια εντοπισμού του θρυλικού τρένου των Ναζί, το οποίο εικάζεται ότι περιέχει τόνους χρυσού, πολύτιμους λίθους και έργα ανεκτίμητης αξίας.

Στο κυνήγι του συγκεκριμένου θησαυρού, έχουν επιδοθεί από τον περασμένο Αύγουστο χρυσοθήρες από όλο τον κόσμο, με στόχο να ανακαλύψουν πρώτοι το «χρυσό τρένο» στην Πολωνία. Το έναυσμα για αυτές τις έρευνες έδωσαν δύο κυνηγοί θησαυρών, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι βρίσκονται τα ίχνη του τρένου με το πολύτιμο φορτίο, που βρίσκεται καλά κρυμμένο στις μυστικές καταβόθρες του σιδηροδρομικού δικτύου της πόλης Walbrzych, από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Οι δύο άνδρες, οι οποίοι αρχικά είχαν ζητήσει να διατηρηθεί η ανωνυμία τους προς χάρη της έρευνας, έσπασαν τη σιωπή τους και εμφανίστηκαν σε τηλεοπτικό δίκτυο της Πολωνίας.



Μετά από αυτή την ανακοίνωση, οι τοπικές αρχές ανέφεραν ότι ερευνούν την υπόθεση, ενώ οι επισκέπτες ευελπιστούν να πάρουν ένα μέρος από τα λάφυρα ή τουλάχιστον να γίνουν μάρτυρες μίας πιθανώς εκπληκτικής ιστορικής ανακάλυψης.

Οι δύο χρυσοθήρες, ένας Γερμανός και ένας Πολωνός, έχουν απευθυνθεί ήδη σε δικηγόρο προκειμένου να διαπραγματευτούν με τις Αρχές για το 10% των ευρέτρων για το τρένο και το περιεχόμενό του, ενώ επεσήμαναν ότι μόνο όταν εξασφαλίσουν την αμοιβή τους γραπτώς θα αποκαλύψουν το μέρος όπου βρίσκεται. 

Στο μεταξύ, τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι το όχημα μπορεί να περιέχει μέχρι και 30 τόνους χρυσού, καθώς και διαμάντια, άλλα πετράδια και βιομηχανικό εξοπλισμό.
Το θωρακισμένο τρένο είναι γεμάτο με θησαυρούςΣύμφωνα με τον τοπικό μύθο, ένα θωρακισμένο τρένο γεμάτο με θησαυρούς ξεκίνησε από τη γερμανική πόλη Breslau (Wroclaw στην Πολωνία) και οδηγήθηκε μέσα από ένα τούνελ σε μία πλαγιά λόφου κοντά σε μεσαιωνικό κάστρο της περιοχής, καθώς ο Κόκκινος Στρατός πλησίαζε και οι σύμμαχοι διεξήγαγαν εναέριες επιδρομές κατά τις τελευταίες μέρες του πολέμου. Λέγεται ευρέως ότι οι Ναζί έκρυψαν τα λάφυρα -η πλειοψηφία των οποίων είχαν κλαπεί από οικογένειες Εβραίων- στο τέλος του πολέμου, αφού δεν υπήρχε κανένας τρόπος να τα μεταφέρουν δυτικά.



Από τις 27 Αυγούστου, ο στρατός της Πολωνίας, αναγκάστηκε να αναλάβει δράση, μετά τον κίτρινο πυρετό που δημιουργήθηκε γύρω από αυτόν τον θρύλο.

Η αποκάλυψη ότι το τρένο βρίσκεται μέσα σε μια σφραγισμένη στοά οδήγησε δεκάδες επίδοξους δισεκατομμυριούχους στην περιοχή. Έτσι λοιπόν οι Αρχές φυλάσσουν το μέρος.



Αξιωματούχοι του δήμου Walbrzych δήλωσαν ότι το τρένο όντως βρίσκεται μέσα στο σφραγισμένο από το 1945 τούνελ, όμως το πιθανότερο είναι να μην περιέχει κάτι περισσότερο από πολεμικό εξοπλισμό.

Επίσης, ο αντιδήμαρχος της πόλης, ξεκαθάρισε ότι όταν και αν ανασυρθεί το τρένο, αυτό θα ανήκει εξ ολοκλήρου στο πολωνικό δημόσιο.
Στις 4 Σεπτεμβρίου, οι δύο κυνηγοί θησαυρών που ισχυρίζονται ότι εντόπισαν το τρένο, προσχώρησαν σε συνέντευξη τύπου. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας τους έδωσαν στη δημοσιότητα μια εικόνα από ραντάρ, από το σημείο που επικεντρώνουν τις έρευνές τους, στην οποία εμφανίζεται μια υπόγεια σήραγγα έκτασης 50 μέτρων. 


Ειδικότερα, ο Πολωνός Πιοτρ Κόπερ και ο Γερμανός Άντρεας Λίχτερ, εμφανίστηκαν στο πολωνικό κανάλι TVP και υποστήριξαν ότι έχουν βάσιμα στοιχεία ότι έχουν εντοπίσει το τρένο, τα ίχνη του οποίου χάθηκαν πριν από 70 χρόνια.
 «Το βρήκαμε με δική μας έρευνα και βασιζόμενοι σε ιστορικές μαρτυρίες» είπαν χαρακτηριστικά.Οι δύο άνδρες είναι συνιδιοκτήτες της εταιρίας SC XYZ, η οποία ειδικεύεται στη χαρτογράφηση σηράγγων και υπόγειων τούνελ καθώς και την ανίχνευση μετάλλου. Παρουσίασαν μια εικόνα που ελήφθη από ραντάρ τεχνολογίας FMCW, στην οποία φαίνεται ένας υπόγειος άξονας έκτασης 50 μέτρων. Σε αυτόν διακρίνουν μεταλλικά στοιχεία που πιθανώς ανήκουν στο χαμένο τρένο.
Στις 28 Σεπτεμβρίου,οι ένοπλες δυνάμεις της Πολωνίας ανακοίνωσαν ότι ξεκίνησαν μια έρευνα στο έδαφος του Βάλμπζιχ, στα νοτιοδυτικά της χώρας, όπου σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες ενδέχεται να είναι θαμμένο ένα τρένο των Ναζί γεμάτο με πολύτιμους θησαυρούς.



«Ο στόχος μας είναι να διαπιστώσουμε αν υπάρχουν επικίνδυνα υλικά στην περιοχή αυτή», ανέφερε στους δημοσιογράφους ο συνταγματάρχης Αρτούρ Τάλικ, ο επικεφαλής των ερευνών στις οποίες μετέχουν και ειδικοί πυροτεχνουργοί.



Ο έπαρχος της περιοχής, Τόμας Σμόλαρζ, διευκρίνισε ότι οι αποφάσεις που αφορούν τη συνέχιση των ερευνών θα ληφθούν αφού προηγουμένως διαπιστωθεί κατά πόσο είναι ασφαλής η περιοχή αυτή.
Οι δύο χρυσοθήρες πάντως,υποστηρίζουν ότι έχουν ανακαλύψει ένα θωρακισμένο τρένο, μήκους 98 μέτρων, θαμμένο σε βάθος 8-9 μέτρωνΟι δύο χρυσοθήρες πάντως,υποστηρίζουν ότι έχουν ανακαλύψει ένα θωρακισμένο τρένο, μήκους 98 μέτρων, θαμμένο σε βάθος 8-9 μέτρων. Οι πολωνικές αρχές συνεχίζουν να εκφράζουν σκεπτικισμό όσον αφορά την ύπαρξη του τρένου, ωστόσο προσπαθούν να επαληθεύσουν τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται.

Ένας άλλος ερευνητής, ο Πολωνός Κριστόφ Σπακόφσκι, υποστηρίζει ότι έχει ανακαλύψει δύο σιδηροδρομικές σήραγγες και ένα υπόγειο συγκρότημα που είχαν κατασκευάσει οι Γερμανοί στην περιοχή κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου προκειμένου να στεγαστεί εκεί το γενικό επιτελείο του Χίτλερ. Οι σήραγγες και οι αίθουσες σκάφτηκαν στον βράχο και συνδέονται η μία με την άλλη. Οι είσοδοι στη συνέχεια καταστράφηκαν με ελεγχόμενες εκρήξεις προκειμένου να σβηστούν όλα τα ίχνη.

Οι μυστήριες φωτογραφίες που δημοσιεύει εφημερίδα της Ολλανδίας

Στις 23 Οκτωβρίου,η Ολλανδική εφημερίδα «De Telegraaf», προχώρησε στη δημοσίευση κάποιων φωτογραφιών, οι οποίες δείχνουν (όπως ισχυρίζεται η εφημερίδα) ένα τρένο των Ναζί με φορτίο σε τούνελ της Πολωνίας.


Το ρεπορτάζ αναφέρει πως οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν στις 5 Σεπτεμβρίου αλλά δεν εμφανίζει την πηγή των φωτογραφιών. Παράλληλα η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας, επισημαίνει πως οι φωτογραφίες δεν είναι πολύ καθαρές, ενώ πιθανολογεί πως τις τράβηξαν επίδοξοι χρυσοθήρες στην Πολωνία.Το υλικό αυτό κυκλοφόρησε και στα social networks.Tώρα, δημοσιογράφοι, χρυσοθήρες αλλά και ειδικοί, προσπαθούν να αναλύσουν τις φωτογραφίες αυτές, προκειμένου να μπορέσουν να βγάλουν περισσότερα συμπεράσματα όσον αφορά στην αυθεντικότητά τους.



(Σύμφωνα με τους ειδικούς που επικαλείται η εφημερίδα,το συγκεκριμένο τρένο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες ονομάζεται «Panzerzug»  από το Τρίτο Ράιχ)





Πληροφορίες από: telegraaf.nl/argunners.com/ liveleak.com 

 Tου Χρήστου Μαζάνη

zougla.gr