Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013

Η βιομηχανία της εξόντωσης και οι μπάμπηδες της δημοσιογραφίας









Οανεκδιήγητος Ευαγγελάτος επέμενε να δείχνει για 4-5 ολόκληρα λεπτά, στιγμιότυπα από τα μπραβιλίκα της Χρυσής Αυγής στον Μελιγαλά. Τα ίδια στιγμιότυπα επανέλαβε αμέσως μετά και η Σία Κοσιώνη. Εάν επρόκειτο για διαφημιστικό χρόνο θα είχει στοιχίσει κοντά στο μισό εκατομμύριο ευρώ.
Η προβολή που έχει τα τελευταία δύο χρόνια η Χρυσή Αυγή από συγκεκριμένους δημοσιογράφους και εκδότες αντανακλά την ποιότητα υποκόσμου που χαρακτηρίζει κομμάτι των εγχώριων ΜΜΕ.
Αυτή η ανιστόρητη εγκληματική πράξη του ξεπλύματος των νεοναζί εγκληματιών της κατοχής εξηγείται είτε από την ύπαρξη σκοτεινού σχεδίου (ή σχεδιασμών) που αγνοούμε, είτε από την εξαγορά συνειδήσεων, είτε από προσωπικά ζόρια που τραβάει ο καθείς από τους νεογκέμπλελς των εγχώριων ΜΜΕ.

Eίναι ασέλγεια χωρίς προηγούμενο για τους νεκρούς του ηρωικού Κομμένου της Άρτας, για τους νεκρούς του Διστόμου, των Καλαβρύτων, για τους χιλιάδες Έλληνες θύματα του ναζισμού στην Ελλάδα, για τις βιασμένες μανάδες, για τα ξεκοιλιασμένα βρέφη, για τις εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς του Άουσβιτς, για τα θύματα του ναζισμού σε ολόκληρο τον πλανήτη, να βγαίνουν οι μπάμπηδες της εγχώριας δημοσιογραφίας να κάνουν λόγο για "σοβαρή" χρυσή αυγή.
Μόνο και μόνο που το ακούς αυτό από έναν πολίτη που διαθέτει την δύναμη να απευθύνεται στη κοινή γνώμη, λόγω της επαγγελματικής του ιδιότητας, αν έχεις λίγη τσίπα αισθάνεσαι ντροπή που...

Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε το άρθρο...