Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Εδώ και τώρα απολύσεις θέλει η τρόικα – Ποιοι κινδυνεύουν άμεσα και γιατί

 

- Προωθούνται άμεσα απολύσεις γιατί δεν "προχωράει" η εφεδρεία
- Ποια κριτήρια οδηγούν στην έξοδο από το Δημόσιο
- Σήμερα οι αποφάσεις με την τρόικα, την Κυριακή η έγκριση από το Υπουργικό Συμβούλιο

Ένα πράγμα έκαναν ξεκάθαρο οι αξιωματούχοι της τρόικας στον Ε. Βενιζέλο. Δεν θα δεχθούν καμία καθυστέρηση και για κανέναν λόγο. Ειδικά όπως σε περιπτώσεις όπως η εργασιακή εφεδρεία η μόνιμη επωδός είναι εσείς την προτείνατε, εσείς θα βρείτε και λύσεις στα προβλήματα.

Με λίγα λόγια η τρόικα στο αίτημα Βενιζέλου για παράταση ώστε να παρακαμφθούν τα νομικά κολλήματα η απάντηση ήταν όχι, είτε ενεργοποιείται η εφεδρεία και φεύγουν 30.000 εφέτος με αυτό το μέτρο, είτε απολύετε αντίστοιχο αριθμό ατόμων.

Στην περίπτωση που δεν βρεθεί τρόπος να συμπληρωθεί το “μαγικό” νούμερο 30.000 τότε αυτοί που θα βρεθούν σε θέση κινδύνου άμεσης απόλυσης θα είναι οι συμβασιούχοι αορίστου χρόνου, οι οποίοι θα βρεθούν πλεονάζοντες. Από τη στιγμή που δεν κατέχουν οργανική θέση, η θέση τους είναι η πλέον επισφαλής στο Δημόσιο στις παρούσες συνθήκες.

Με τους συνταγματολόγους να βλέπουν ανυπέρβλητο νομικό κόλλημα στην εφαρμογή της εφεδρείας στο στενό δημόσιο τομέα και σε ΝΠΔΔ το μέτρο γυρνάει πίσω στους συμβασιούχους αορίστου χρόνου και πρώτα απ' όλους σε εκείνους που είναι κοντά στα 60 και έχουν κατοχυρώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα.

Ωστόσο αυτοί με τον προηγούμενο νόμο έχουν δικαίωμα να παραμείνουν στην εργασία τους και έτσι είτε πρέπει να αλλάξουν ξανά οι διατάξεις του ασφαλιστικού που επιτρέπουν σε όποιον έχει συμπληρώσει 35ετία να μπορεί να παραμείνει άλλα τρία χρόνια.

Αυτό όμως θα σημάνει καθυστερήσεις και έτσι υπάρχει 3η κατηγορία εργαζομένων που στοχοποιείται. Είναι εκείνοι που έχουν προσληφθεί τα τελευταία δέκα χρόνια εκτός ΑΣΕΠ.

Οι δοσίλογοι των Αθηνών μας σπρώχνουν στη δραχμή Πηγή:www.capital.gr

Δεν τους νοιάζει τίποτα περισσότερο από το να έχουν στα χέρια τους την εξουσία και την διαχείριση των δημόσιων ταμείων. Ανεπάγγελτοι, ανίκανοι, το μόνο που έχουν μάθει στη ζωή τους είναι η τέχνη της «διαμεσολάβησης». Κι επειδή όσο περνάει ο καιρός καταλαβαίνουν ότι αυτό είναι ανέφικτο, να πληρώνουν οι Ευρωπαίοι από το υστέρημά τους για να κάνουν οι δικοί μας διακοπές στη Μύκονο εν ώρα κρίσης, θα προτιμούσαν να οδηγηθούμε στη δραχμή. Για να συνεχίσουν να «κυβερνούν» ανενόχλητοι...

Κάποιοι μπορεί να σκέπτονται ότι ο όρος «δοσίλογος» είναι βαρύς. Και πως μπορούμε να χαρακτηρίσουμε την πράξη της ναρκοθέτησης οποιασδήποτε προσπάθειας για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των ξένων αγορών στην ελληνική Οικονομία; Πιστεύουν ότι κάνουν το σωστό, αλλά αυτό δεν τους απαλλάσσει από τις βαρύτατες ευθύνες που έχουν.

Για να μην διώξουν 100.000 δημοσίους υπαλλήλους, προτιμούν να οδηγήσουν μία ολόκληρη χώρα στη σφαγή και ένα έθνος στον αφανισμό; Είναι ο ορισμός της προδοσίας. Για να διατηρήσουν οι ίδιοι το δικαίωμα της διαχείρισης ενός παμφάγου και σπάταλου κράτους, προτιμούν να θέσουν υπό αμφισβήτηση το μέλλον δέκα εκατομμυρίων Ελλήνων.

Δεν έχουν ψυχή 100.000 άνθρωποι; Ασφαλώς και έχουν! Θα μπορούσαν να ξεκινήσουν απ’ όσους ρουσφετολογικά εισήλθαν στο δημόσιο τομέα τα τελευταία 5 χρόνια και μάλιστα παρακάμπτοντας τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Επίσης, να στείλουν στα σπίτια τους φίλους και συγγενείς που «φόρτωσαν» στον κρατικό προϋπολογισμό, διορίζοντάς τους στη Βουλή.

Είναι σαφές αυτό που λέμε και ας μην ξεκινήσουν πράσινοι και γαλάζιοι τα κροκοδείλια δάκρυα. Είναι τα δικά τους παιδιά που τα βόλεψαν όπως - όπως σε βάρος όλων των άλλων παιδιών. Ας τελειώνουμε, λοιπόν, με το παρακράτος των κομματικών και ας κάνουμε αυτό που έπρεπε να κάνουμε από την αρχή. Αν τους διώχναμε από την αρχή δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που φτάσαμε. Δεν θα είχαν οδηγηθεί στη σφαγή εκατοντάδες χιλιάδες ιδιωτικοί υπάλληλοι και στα όρια της εξαθλίωσης οι συνταξιούχοι. Για να προστατεύσουν τα δικά τους παιδιά οδήγησαν μία ολόκληρη κοινωνία στο γκρεμό. Για να εξασφαλίσουν το δικό τους μέλλον είναι έτοιμοι να πετάξουν το δικό μας στα σκουπίδια.

Είναι ψεύτες. Σε τέτοιο βαθμό που δεν υπάρχει σήμερα Eυρωπαίος αξιωματούχος που να τους εμπιστεύεται. Από την πρώτη στιγμή είχαμε επισημάνει ότι δεν ήταν η τρόικα αυτή που ζητούσε συνεχώς νέα μέτρα. Η τρόικα ζήτησε αποτελεσματικότητα, ζήτησε περιορισμό της σπατάλης του δημοσίου και καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Οι δικοί μας επέλεξαν έναν τρίτο δρόμο, την άγρια φορολόγηση των πολιτών. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά χρέωσαν τη δική τους ανικανότητα στην τρόικα.

Δεν είναι ότι δεν μπορούν. Δεν θέλουν να περιορίσουν τις σπατάλες τους δημοσίου. Δεν θέλουν να περιορίσουν τον «κύκλο εργασιών» της επιχείρησης που διευθύνουν. Ακόμη κι αν η δραστηριότητα αυτή παράγει καθαρή ζημία...

Δυστυχώς, δεν έχουμε πολλές ελπίδες. Είναι ανίκανοι, είναι και επικίνδυνοι. Θα προτιμήσουν να βυθίσουν το πλοίο με την βοήθεια των υποτακτικών του από το χάσουν τα προνόμια της εξουσίας τους...

Θανάσης Μαυρίδης


Πηγή:www.capital.gr

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Βενιζέλος και η «μπέμπα» με τα λεφτά του… λαού



Ήταν 13 Οκτωβρίου του 2009 όταν ο τότε υπουργός Εσωτερικών, Γ. Ραγκούσης αναλάμβανε να ενημερώσει τον ελληνικό λαό, πως με εντολή του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου, όλοι οι Έλληνες βουλευτές και οι κρατικοί αξιωματούχοι, θα μετακινούνται στο εξής με αυτοκίνητα που δεν θα ξεπερνούν τα 1600 κυβικά.
Τότε, στις δηλώσεις του, ο Ραγκούσης είχε πει: «η κυβέρνηση έλαβε εντολή από τον ελληνικό λαό να τα αλλάξει όλα και αυτό θα κάνει, ξεκινώντας από το μείζον ζήτημα του περιορισμού της σπατάλης». 

Και τελικά, δεν το έκανε…
Για κάποιο λόγο που ακόμα δεν μάθαμε, αυτό δεν εφαρμόστηκε τότε και φτάσαμε στις 14 Σεπτέμβρη του 2011, όταν οι βουλευτές ψήφισαν ομόφωνα πρόταση του προέδρου της Βουλής, κ. Φίλιππου Πετσάλνικου σύμφωνα με την οποία τα αυτοκίνητα που χορηγούνται με τη μέθοδο λίζινγκ στους βουλευτές της Αθήνας δεν θα ξεπερνούν τα 1400 κυβικά ενώ εκείνα που χορηγούνται στους βουλευτές της περιφέρειας δεν θα ξεπερνούν τα 1800 κυβικά.
Μάλιστα, ο κύριος Πετσάλνικος τόνισε πως με το μέτρο αυτό η κυβέρνηση θα εξοικονομήσει περίπου 1,5 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος «ζύγισε» μάλλον παραπάνω τις αντιδράσεις του κόσμου στις συνεχόμενες εξαγγελίες νέων μέτρων και αποφάσισε να μετακινείται με ένα αυτοκίνητο το οποίο θα μπορούσε άνετα να κάνει βόλτες στα πεδία μάχης της Παλαιστίνης και της Λιβύης…
Το νέο αυτοκίνητο του υπουργού Οικονομικών, είναι σχεδιασμένο να φέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον χώρο της θωράκισης. Η BMW 7 Series High Security, αποτελεί τη «ναυαρχίδα» των αυτοκινήτων ασφαλείας της BMW. Είναι το πρώτο θωρακισμένο μοντέλο παγκοσμίως που φέρει πιστοποίηση επιπέδου B7 και για τα κρύσταλλα.
Εσωτερικά το αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει όλες τις ανέσεις στον κάτοχό του. Η λέξη χλιδή, δεν αποτυπώνει όσα μπορεί να διαθέτει κάποια έκδοση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Δερμάτινα καθίσματα, τηλεοράσεις, δορυφορικά συστήματα, είναι μερικές από τις ανέσεις που απολαμβάνει ο κάτοχός τους.
Ωστόσο, για να φτάσει η αξία ενός τέτοιου αυτοκινήτου στις 750.000 ευρώ, χρειάζονται κι άλλα…
Η 7 Series, είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει σε επιθέσεις κάθε τύπου οπλοπολυβόλων. Η «πανοπλία» του αποτελείται από έναν εξαιρετικά ισχυρό χάλυβα, και χρησιμοποιεί το αμάξωμα ως ένα δεύτερο επίπεδο προστασίας.
Η BMW έχει σχεδιάσει τα αυτοκίνητα αυτά, ώστε να μην έχουν κανένα πρόβλημα εφόσον κάποιος πραγματοποιήσει επίθεση με τα εξής όπλα: Μ16, Heckler & Koch G3, Steyer AUG, Kalashnikov RPK-74, Kalashnikov AK-47, FN FAL και Steyer AUG είναι τα όπλα που χρησιμοποιήθηκαν από την εταιρία στις δοκιμές της αλεξίσφαιρης προστασίας του αυτοκινήτου. Στις δοκιμές, το αυτοκίνητο ανταποκρίθηκε θετικά σε επιθέσεις από εκρηκτικές ύλες αλλά και χειροβομβίδες.

Μάλιστα, η BMW ξέροντας ποια είναι τα πιο αδύνατα σημεία ενός αμαξιού, έχει καταφέρει να θωρακίσει έξτρα τα παράθυρα, το αμάξωμα και τις πόρτες της BMW 7 Series High Quality.

Καταλαβαίνει κανείς εύκολα πως ένα τέτοιο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από πάρα πολύ VIP πρόσωπα, τα οποία φοβούνται για τη ζωή τους και όχι από βουλευτές ή αξιωματούχους κρατών. Εκτός πια κι αν ο κύριος Βενιζέλος το επέλεξε προκειμένου να προστατευθεί από τυχόν επιθέσεις με γιαούρτια ή πέτρες.
Επίσης, να σημειώσουμε πως από το 1,5 εκατ. που κατάφερε η κυβέρνηση να εξασφαλίσει από όλα του βουλευτικά Ι.Χ., τα μισά πήγαν για την «μπέμπα» του κυρίου Βενιζέλου.
Τέλος, καλό θα ήταν να αναρωτηθεί πόσο πρέπων είναι, μετά από μια τηλεδιάσκεψη με την τρόικα στην οποία αποφάσισαν από κοινού να «ξεζουμίσουν» ακόμα περισσότερο τον Ελληνικό λαό, να μπαίνει μπροστά στις κάμερες σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς καμία ντροπή.

Στην φωτογραφία που ακολουθεί φαίνεται το μοντέλο της BMW το οποίο έχει δεχθεί τις σφαίρες των παραπάνω τύπων οπλοπολυβόλων. Όπως βλέπετε, καμία δεν μπόρεσε να το διαπεράσει…